Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Jak poznać ważne daty dla biznesu rozrywkowego?

Jarmarki i festyny wpisane są w polską tradycję setek lat, chociaż w ostatnich czasach częściej określa się je jako piknik czy biesiada, to jednak wciąż jest to ta sama znan wszystkim forma rozrywki, którą lubią zarówno mieszkańcy, jak i włodarze każdego miasta, gdyż dzięki takim właśnie eventom nie tylko można wypromować dane miejsce, ale też świetnie zintegrować lokalną społeczność. A jak wie każdy, kto ma choćby podstawowe pojęcie o kapitalizmie, tam gdzie ludzie gromadzą się aby się bawić można zarobić…


Nic więc dziwnego, że wraz ze zmianą systemu powstałą w Polsce branża osób wypożyczających sprzęt rekreacyjny specjalnie dla przeróżnych festynów – oferują oni wszelkiego typu dmuchańce (zamki, zjeżdżalnie) i inne sprzęty jak: piłkarzyki, cymbergaj, bungee, etc. Od pewnego czasu jednak konkurencja na rynku stała się na tyle silna, że nawet przedsiębiorcy posiadający najbardziej ugruntowaną pozycję na tym rynku zrozumieli, że potrzebują nowych form promocji – internetu. Nie jest tu naszym celem analizować w jaki sposób tego dokonują, ale obserwując strony takich firm, możemy szybko uzyskać listę najciekawszych i najbardziej zyskownych festynów (i ich dat) sprawdzając na jakie hasła pozycjonują się firmy. Oczywiście wiedzę o tym, że dni miasta są znacznie ważniejsze dla biznesmena w takiej branży niż np. dzień dziecka możemy potraktować jedynie jako ciekawostkę, ale … wszyscy żyjemy w kapitalizmie i być może niektórym z nas chodzą już po głowie pewne pomysły…

Skomentuj »»

Zobacz również: