Jak znaleźć odpowiedni serwis notebooków?

Kupno nowego laptopa jest nie lada wyzwaniem. Długo więc zastanawiamy się nad odpowiednim dla nas modelem, kolorem i konfiguracją. Często nie zdajemy nawet sobie sprawy jak trudno dokonać prawidłowego wyboru.

Kupujemy jednak sprzęt i żyjemy w przekonaniu, że będziemy używać go niemalże wiecznie. Gdy obudzimy się rano po ciężkiej nocy, on zawsze zadziała, załaduje system operacyjny i pozwoli na spokojną pracę. Kiedy wyjedziemy w podróż pozwoli korzystać nam z bezprzewodowego internetu. A kiedy się zepsuje? Właśnie. Często w ogóle nie myślimy i nie przypuszczamy, że nasz ukochany laptop może ulec awarii. Awarii pociągającej za sobą poważne skutki i konsekwencje. Bo jak dostać się do ważnych dokumentów i plików, kiedy notebook nie chce się włączyć i odmawia posłuszeństwa? Może więc pora oddać go w ręce specjalistów? Tylko jak wybrać odpowiednią i kompetentną firmę, a w zasadzie serwis notebooków? Tymczasem wystarczy pamiętać o czterech, niemalże świętych zasadach.

Po pierwsze sprawdźmy asortyment danego serwisu, który najczęściej jest także sklepem internetowym. Powinien on obfitować w różnego rodzaju sprzęt – im go więcej, tym lepiej. A już szczególnie zwracajmy uwagę na dostępność takich akcesoriów jak baterie, dyski twarde, klawiatury, kieszenie na hdd, matryce, myszki, napędy, obudowy, taśmy sygnałowe i te do matrycy, zasilacze, wentylatory i zawiasy do obudowy.

Po drugie poszukajmy danej firmy na Allegro. Ten olbrzymi serwis aukcyjny daje nam wiele możliwości dotyczących sprawdzenia kompetencji serwisu. Dobry i rzetelny serwis notebooków powinien być nie tylko popularny, ale także posiadać na koncie wiele pozytywnych komentarzy od zadowolonych użytkowników.

Po trzecie zwróćmy uwagę na dostępność sprzętu i części zamiennych. Serwis powinien naprawiać różne modele notebooków i świadczyć usługi w zakresie naprawy ekranów LCD, czyszczenia klawiatur, naprawy układów podświetlania, naprawy płyt głównych, kart graficznych i układów zasilania.

Po czwarte pamiętajmy o gwarancji na wykonane usługi. Tylko wtedy będziemy mieć pewność, że naprawa przebiegła zgodnie z zasadami sztuki. Okres gwarancyjny nie powinien być krótszy niż 2-3 miesiące!

Pamiętając o tych czterech jakże ważnych zasadach możemy być pewni, że wybierzemy serwis doświadczony i poważnie traktujący swoich klientów, a naprawa sprzętu odbędzie się nie tylko w zaplanowanym czasie, ale będzie także uwieńczona całkowitym sukcesem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz też:

Menu

Popularne

Nowe

Tagi

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności