Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Konkursy

Niejeden działający biznes może z pozoru dla obserwatorów wydawać się infantylny i niedochodowy. Jednak dokładniejsze przyjrzenie się mu przynosi zaskakujące rezultaty. Przykładem mogą być konkursy organizowane m.in. w internecie.Na pierwszy rzut oka większość konkursów to tylko zabawy, których celem jest wyłącznie reklama produktów jakiejś firmy. Nagłośnione ostatnio konkursy w których można wygrać samochody BMW, to jednak większy biznes. Sceptycy śmiejąc się z takich konkursów nie zdają sobie sprawy z prawdziwego ich celu. Setki tysięcy ludzi wysyłających płatne smsy aby wziąć udział w konkursie przyczyniają się do zebrania niemałego zysku przez organizatorów. Mimo ufundowania przez nich 100 samochodów w kieszeni zostaje im na czysto wartość kolejnych 100 identycznych pojazdów. Coraz częściej jednak ten pomysł na biznes jest powielany w różnych zakresach. Robi to w prawdzie stosunkowo niewielu zorientowanych w temacie przedsiębiorców. Na przykład konkursy kosmetyczne wprowadzając do obrotu wiele nowych towarów, przy okazji zbierają zysk dla organizatorów. Ze względu na swoje szerokie zastosowanie takie konkursy cieszą się szczególnym zainteresowaniem.  Patrząc na powyższe informacje, warto często głębiej się zastanowić przed ‚przekreśleniem’ jakiś działań biznesowych przy projektowaniu sposobów na zarobek.

Skomentuj »»

Zobacz również: