Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Kto zarabia na wiośnie i lecie?

Wiosna i lato to pory roku, w czasie których znacząco rośnie liczba Polaków nabywających określone produkty i korzystających z danych usług. Sprzedawcy mogą więc zacierać ręce. Pora na krótką analizę tego, co najczęściej kupujemy kiedy zrobi się ciepło i z jakich usług tak naprawdę korzystamy najczęściej.

Po pierwsze wiosną i latem silnie rośnie liczba sprzedawanych bluz, koszulek i obuwia sportowego. Nic w tym dziwnego. Jeśli chcemy należycie przygotować się do ciepłych dni powinniśmy ubrać się przecież w coś zwiewnego i eleganckiego zarazem. Dobrze wiemy, że obcisłe, letnie koszulki najlepiej wyglądają na zadbanym, szczupłym ciele. Dodatkową okazją z jakiej możemy skorzystać zaopatrując się w wiosenną i letnią odzież są także pozimowe wyprzedaże i promocje.

lato

Po drugie wiosną korzystamy znacznie częściej niż jesienią i zimą z komunikacji miejskiej. Rośnie zatem sprzedaż biletów ulgowych i normalnych. Kiedy zrobi się ciepło samochód zostawiamy w garażu. Do pracy i na uczelnię dojeżdżamy najczęściej tramwajami i autobusami. Mimo wszystko ilość korków i utrudnień drogowych nie maleje.

Po zimie Polacy tłumnie odwiedzają kluby fitness i siłownie. Klientów przybywa, zwiększa się także sprzedaż suplementów diety i odżywek dla sportowców. Wiosną zaczynamy dbać o swoje ciało. Przypomina nam się, że aby schudnąć lub wyrzeźbić sylwetkę nie wystarczy zwykła dieta, ale koniecznym okazuje się być także aktywny wypoczynek.

Wiosną i latem rośnie także sprzedaż skuterów, motorów oraz rowerów, a także samochodów sportowych i quadów. Nie tylko przesiadamy się zatem z auta w autobus czy do tramwaju, ale także stawiamy na ekologię i wygodę.

Wiosenna i letnia pora to zatem przede wszystkim niemały zarobek dla firm, które przeżywały trudny okres w okresie zimowym i jesiennym. Jednocześnie ciepłe pory roku skłaniają nas do jeszcze lepszego dbania o własne zdrowie i wygląd, co napędza zarazem rynek suplementów diety i odżywek. Jednym słowem zadowoleni jesteśmy zarówno my, jako klienci, jak również sprzedawcy. I nie wygląda na to, by w niedalekiej przyszłości sytuacja ta uległa zmianie.

Skomentuj »»

Zobacz również: