Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Linki sponsorowane AdWords

Kampanie promocyjne prowadzone w Internecie trafiają obecnie do coraz większej liczby odbiorców i stają się coraz popularniejsze wśród firm produkcyjnych i usługowych. O ile reklamy w mediach lokalnych i ogólnokrajowych skierowane są do określonej grupy odbiorców (widzów i słuchaczy konkretnej stacji telewizyjnej albo radiowej), o tyle reklamy zamieszczane w Internecie już nie muszą borykać się z tym problemem. Wyszukiwarka Google wykorzystywana jest przez prawie osiemdziesiąt procent wszystkich korzystających z Internetu Polaków, a taką oglądalnością (lub słuchalnością) nie może się pochwalić żadna stacja telewizyjna i radiowa. Szczególnie popularny staje się w związku z tym pakiet usług Google AdWords. Usługi tego rodzaju skierowane są właśnie do użytkowników wyszukiwarki Google, a więc obejmują swoim zasięgiem największą liczbę internautów. Reklama w Internecie Google AdWords umożliwia pojawienie się linka sponsorowanego będącego odnośnikiem do strony www reklamodawcy po prawej stronie naturalnego wyniku wyszukiwania. Reklama poprzez linki sponsorowane AdWords zazwyczaj prowadzona jest przez wyspecjalizowane firmy juz od dłuższego czasu świadczące usługi powiązane z marketingiem internetowym. Firmy te oferują dostosowane do możliwości finansowych i planów poszczególnych zleceniodawców pakiety Google AdWords. Usługi te mogą być bowiem skierowane nie tylko do największych firm na rynku krajowym, ale również małych przedsiębiorstw. Reklama w Internecie Google AdWords gwarantuje sukces każdemu z nich, choć oczywiście sposób prowadzenia kampanii znacznie się różni w zależności od profilu i wielkości zlecającej ją firmy. Wybierając odpowiedni pakiet Google AdWords (usługi obejmują nie tylko kampanie linków sponsorowanych, ale również reklamy tekstowe i linki umieszczane na wybranych portalach branżowych) reklamodawca określa też, jakie oczekiwania jego zdaniem ma spełniać reklama w Internecie Google AdWords. Docelowo ma ona zwiększyć ilość wejść na jego stronę internetowa jednak bardzo często zleceniodawca pragnie również, aby reklama poprzez linki sponsorowane AdWords rozpropagowała nazwę jego firmy w sieci i przyczyniła się do wzrostu wiedzy klientów na temat usług świadczonych przez jego przedsiębiorstwo. Profesjonalna firma, której zadaniem jest skuteczna reklama poprzez linki sponsorowane AdWords jest w stanie sprostać oczekiwaniom każdego zleceniodawcy.

Skomentuj »»

Informacje:

    Zobacz też:

    1. Reklama internetowa Już od ponad miesiąca mam własną stronę internetową, za pomocą, której dorabiam sobie i to nawet nieźle. Szczerze mówiąc nie...
    2. Zainwestuj w promocję strony w wyszukiwarce Prowadząc własną stronę internetową w pewnym momencie natykamy się na problem z pozyskaniem nowych użytkowników. Większość znajomych wie już o...
    3. Plakaty reklamowe i targetowanie przekazu Plakaty reklamowe mają wiele zalet które decydują o tym iż są one jednymi z najpopularniejszych narzędzi współczesnej reklamy. Niestety nie...
    4. Wizytówki Tradycyjne formy reklamy powoli wypierane są przez webowe, dlaczego tak się dzieje, z prostego powodu, biznes przenosi swoje interesy do...
    5. Darmowa reklama Czy w obecnym czasie można otrzymać cokolwiek zupełnie za darmo ? Na dodatek czy to coś darmowe może być przydatne,...
    6. Skuteczne pozycjonowanie czyli jak dobrze wypromować biznes Szukając najlepszego rozwiązania, jeśli chodzi o promocję mojej strony internetowej przeglądałam wczoraj cały dzień oferty firm proponujących usługi internetowe. Przy...
    7. Jak tanim sposobem zareklamować firmę? To prawda, że reklama jest dźwignią handlu. Tyle tylko, że często kosztuje ona krocie i nie wszystkie firmy nią stać....