Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Gdzie zastosujesz perswazję?

Szkolenia NLP zdobywają coraz większe rzesze zwolenników ze względu na swoją wysoką skuteczność. A zastosowanie NLP w najróżniejszych dziedzinach życia i działaiach człowieka pozwala wykorzystać te same metody i techniki zarówno w biznesie, jak i kontaktach z bliskimi Ci osobami lub uwodzeniu, które rządzi się podobnymi prawami psychologicznymi, jak negocjacje czy sprzedaż.

Jedną z umiejętności oferowanych przez szkolenia i kursy NLP (Neurolingwistyczne Programowanie) jest stosowanie perswazji. Precyzyjne i celowe zastosowanie wzorców lingwistycznych, zebranych w jeden zbiór zwany Modelem Miltona (od nazwiska hipnoterapeuty Miltona Ericksona) lub nazywanych również czasem po prostu językiem perswazji, pozwala na znacznie szybsze i skuteczniejsze osiągnięcie celów, które stawiasz sobie podczas różnych prowadzonych przez siebie rozmów, czy to biznesowych, czy prywatnych.

Znajomość mechanizmów przetwarzania języka mówionego i pisanego przez świadomy i nieświadomy umysł rozmówcy daje nie tylko ogromną przewagę w negocjacjach, sprzedaży i dowolnej innej rozmowie. Hipnoza i perswazja pozwala również lepiej kierować umysł rozmówcy na tory, które Ty wyznaczasz. Ma to niebagatelne znaczenie wszędzie tam, gdzie chcesz kogoś do czegoś przekonać, pokazać mu nowe drogi rozwiązań jego problemów (na przykład w terapii), jak również w każdej sytuacji, gdy chcesz zawładnąć umysłem odbiorcy. To ostatnie niezwykle przydaje się wszystkim osobom, które piszą teksty reklamowe czy, niezależnie od tematu i rodzaju, książki.

Nieco kontrowersyjnym acz niezwykle skutecznym zastosowaniem perswazji i NLP jest to związane z uwodzeniem. Uwodzenie kobiet może być sztuką, trzeba jednak znać ścieżki, którymi można dotrzeć do umysłu kobiety i zawładnąć nim tak, by ona sama gorączkowo Cię pragnęła. I możesz się tego nauczyć szybko i skutecznie. Wystarczy, że skorzystasz z wiedzy oferowanej przez szkolenia NLP.

Skomentuj »»

Zobacz również: