Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Plakaty reklamowe i targetowanie przekazu

Plakaty reklamowe mają wiele zalet które decydują o tym iż są one jednymi z najpopularniejszych narzędzi współczesnej reklamy. Niestety nie są też wolne od wad i są narzędzia, które osiągają większy wskaźnik konwersji niż ta najbardziej znana forma reklamy. Podstawową wadą plakatu jest trudność w targetowaniu tej formy przekazu. Najczęściej zasięgiem swoim, plakaty obejmują wszystkie osoby zamieszkujące dany obszar w którym umieszczona będzie reklama, trudno więc skierować tu przekaz to konkretnej wyselekcjonowanej grupy. Z tego powodu druk plakatów zleca się najczęściej przy okazji takich kampanii, które skierowane są do szerokiego grona odbiorcy. Wpływ na target można mieć w zasadzie przez dwie czynności – umieszczanie plakatów w miejscach odwiedzanych przez grupę docelową bądź taką prezentację graficzno – wizualną która jest w stanie zainteresować tylko wybraną grupę. Mówi się jednak, że powszechność odbioru plakatów jest jednocześnie ich siłą. Można więc uznać wadę plakatów za ich zaletę.

Skomentuj »»

Zobacz również: