Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Webmastering i pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych to, w dużym skrócie, całokształt działań mających na celu podniesienie pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych na podane frazy kluczowe. Jest to proces bardzo czasochłonny, a także kosztowny. Aby wypozycjonować stronę internetową musimy ją odpowiednio zoptymalizować. Należy więc zadbać o mapę strony, przyjazne odnośniki i wiele innych, bardziej zaawansowanych czynników. Kiedy kod strony jest już odpowiednio przygotowany, musimy zapewnić naszej stronie odpowiednią ilość odnośników. Najbardziej wartościowe są linki śródtekstowe ze stron tematycznie powiązanych ze stroną docelową. Skąd zdobyć hiperłącza? Możemy zapisać się chociażby do systemu wymiany linków. Dla młodych stron, najlepszy będzie system wymiany linków stałych. Możemy także kupować linki na Allegro lub wymieniać się z poszczególnymi stronami. Na samym początku warto jednak dodać swoją stronę do kilku wartościowych katalogów stron, których w internecie, niestety, jest niewiele. Jeżeli chcemy zasięgnąć opinii specjalistów w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych możemy także odwiedzać przeróżne fora dla webmasterów, które będą dla nas świetnym źródłem wiedzy o pozycjonowaniu i optymalizacji stron. Mając podstawy, łatwiej będzie nam poruszać się w tych zagadnieniach i dotrzeć na sam szczyt wyników wyszukiwania największych wyszukiwarek internetowych. Cel ten pomoże nam zdobyć użytkowników oraz potencjalnych klientów dla naszej firmy.

Skomentuj »»

Zobacz również: