Serwis Biznesowo-Finansowy

Biznes Inwestycje Pożyczki i Kredyty Gospodarka Marketing

Zainwestuj w promocję strony w wyszukiwarce

Prowadząc własną stronę internetową w pewnym momencie natykamy się na problem z pozyskaniem nowych użytkowników. Większość znajomych wie już o naszej stronie, pozyskaliśmy już użytkowników z forów tematycznych związanych z treścią strony i co dalej należy zrobić, żeby więcej osób odwiedzało naszą stronę. Świetnym miejsce na promocje strony internetowej jest wyszukiwarka Google, z której korzystają w Polsce miliony internautów.

Stronę w wyszukiwarce można promować na dwa sposoby, pierwszy to płatna reklama z wykorzystaniem Google Adwords oraz pozycjonowanie stron. Ten pierwszy jest w pełni aprobowany przez Google i polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych nad wynikami organicznymi. Ten drugi akceptowany jest przy zachowaniu pewnych określonych zasad, w innym przypadku może stronie grozić kara w postaci filtra lub bana.

W przypadku reklamy z użyciem linków sponsorowanych otrzymujemy od Google dostęp do narzędzia z pomocą którego możemy skonfigurować kampanię reklamową. Kampania Adwords przebiega na zasadzie licytacji na określone słowa kluczowe. Im więcej jesteśmy gotowi zapłacić za wyświetlenie tym wyższa pozycja reklamy. Warto zaznaczyć, że płacimy tylko za kliknięcia, czyli nasza reklama wyświetlana jest za darmo do momentu kiedy internauta zdecyduje się w nią kliknąć.

Przy pozycjonowaniu stron zdani jesteśmy na własne siły, to znaczy Google nie udostępnia zbyt wielu informacji na temat pozycjonowania stron i tego co wpływa na efektywność tego procesu. Ważnymi elementami są na pewno treści zamieszczone na stronie i ich optymalizacja oraz pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony. Wszystkich elementów wpływających na SEO jest około 200 w różnym stopniu wpływających na pozycję.

Te dwa elementy mają bardzo duży wpływ na promocję w internecie. Z wykorzystaniem reklamy z pomocą Adwords i pozycjonowania w wyszukiwarce możemy przyciągnąć bardzo dużą ilość osób do naszej strony. Dzięki temu będziemy mogli przekazać większej liczbie osób informacje zawarte na naszej stronie.

Skomentuj »»

Informacje:

    Zobacz też:

    1. Linki sponsorowane AdWords Kampanie promocyjne prowadzone w Internecie trafiają obecnie do coraz większej liczby odbiorców i stają się coraz popularniejsze wśród firm produkcyjnych...
    2. Biznes i darmowe strony www   Z pewnością nie trzeba już nikogo przekonywać , że na darmowych stronach można zrobić całkiem dobry biznes i zarabiać...
    3. Webmastering i pozycjonowanie Pozycjonowanie stron internetowych to, w dużym skrócie, całokształt działań mających na celu podniesienie pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek...
    4. Pozycjonowanie stron Każdy kto posiada własną witrynę internetową, niezależnie od tego czy jest to firmowa wizytówka, sklep internetowy, portal czy prywatna strona...
    5. Na czym w zasadzie polega pozycjonowanie? Pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo popularnym dzisiaj sposobem na wypromowanie własnego adresu czy firmy. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę...
    6. Skuteczne pozycjonowanie czyli jak dobrze wypromować biznes Szukając najlepszego rozwiązania, jeśli chodzi o promocję mojej strony internetowej przeglądałam wczoraj cały dzień oferty firm proponujących usługi internetowe. Przy...
    7. Prawdopodobnie najlepszy pomysł na promocję w historii Sposobów na promocję, a raczej pomysłów, istnieje niezliczona ilość. Jedne są lepsze, drugie gorsze, ale wszystkie mają na celu zbudowanie...