Analizując polski rynek pod względem zapotrzebowania poszczególnych sektorów na określone usługi z całą pewnością można stwierdzić, że obszar poligrafii jest dość specyficzny i mało przyjazny dla młodych przedsiębiorstw.
Drukania cyfrowa jeśli nie posiada długofalowych przedsięwzięć, może w bardzo krótkim czasie stać się bankrutem. Niewątpliwie posiadanie stałych zleceń jest podstawą działalności firm tego typu, które przeznaczane są na opłaty bieżące i zapewne ciągłości finansowej oraz budowanie zaplecza pod realizacje innych projektów wymagających większego poświecenia i innego podejścia.
Drukarnia wielkoformatowa aby pozyskać czołowego kontrahenta musi stworzyć odpowiednią ofertę i działać na wielu płaszczyznach by przyciągnąć w swoje szeregi osoby na których im najbardziej zależy.
Druk wielkoformatowy, cyfrowy musi być wykorzystywany już nie tylko do tworzenia plakatów i książek należy wymyślić coś co będzie tylko naszą domeną i stanie się znakiem rozpoznawalności naszej firmy. Oczywiście liczy się pomysł. Pragnę jedynie zaznaczyć, że nie musi to być konkretny produkt. Można skupić się na jakość w korzystnej cenie bądź tez indywidualnym podejściu do klienta bez stałych opłat. Najważniejsze jednak by było to zgodne z polityką naszej firmy i przynosiło zamierzony efekt.