Handel sprzętem komputerowym w sieci stale rośnie. W zachodniej Europie współczynnik sprzedaży internetowej już przekroczył 50 %. W Polsce nadal jest to ok 23 – 25 %. Dlaczego handel w sieci rośnie ? – powód jest prosty – zakupy on-line możemy robić praktycznie w każdej chwili – klient nie musi stać w kolejce, pytać sprzedawcy o dostępność, parametry techniczne – w przypadku sklepu on-line klient ma dostęp do praktycznie wszystkich informacji istotnych dla produktu. Najważniejsze informacje dla kupującego to:
– cena,
– dostępność,
– opis techniczny,
– zdjęcie.
O zdjęciu duża część sprzedawców zapomina. Zdjęcie jest bardzo istotne – 80 % kupujących w sieci to tzw. „wzrokowcy” bardzo często zdjęcie produktu decyduje o zakupie danego towaru. Szczególnie jeżeli ktoś kupuje komputery – klient musi zobaczyć jak będzie wyglądał jgo nowy komputer. Drugim bardzo ważnym czynnikiem to sam wygląd sklepu – przedstawienie produktów, opisów technicznych działa jak pudełko na półce w supermarkecie – mało osób wybierze szare pudełko.
- Sztuka projektowania wnętrz
- Bałagan w urzędniczej teczce
Zobacz też: