Plakaty reklamowe i targetowanie przekazu

Plakaty reklamowe mają wiele zalet które decydują o tym iż są one jednymi z najpopularniejszych narzędzi współczesnej reklamy. Niestety nie są też wolne od wad i są narzędzia, które osiągają większy wskaźnik konwersji niż ta najbardziej znana forma reklamy. Podstawową wadą plakatu jest trudność w targetowaniu tej formy przekazu. Najczęściej zasięgiem swoim, plakaty obejmują wszystkie osoby zamieszkujące dany obszar w którym umieszczona będzie reklama, trudno więc skierować tu przekaz to konkretnej wyselekcjonowanej grupy. Z tego powodu druk plakatów zleca się najczęściej przy okazji takich kampanii, które skierowane są do szerokiego grona odbiorcy. Wpływ na target można mieć w zasadzie przez dwie czynności – umieszczanie plakatów w miejscach odwiedzanych przez grupę docelową bądź taką prezentację graficzno – wizualną która jest w stanie zainteresować tylko wybraną grupę. Mówi się jednak, że powszechność odbioru plakatów jest jednocześnie ich siłą. Można więc uznać wadę plakatów za ich zaletę.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz też:

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności