Salesforce, czyli jak poprawić pracę w naszej firmie?

Wdrażanie różnego rodzaju udogodnień, które pozwolą nam na poprawienie pracy naszej firmy, jest bardzo ważne. Nie zawsze jednak wiemy, w jaki sposób prawidłowo taką pracę wykonywać.
praca przy laptopach
Na co zatem należy zwrócić w tym aspekcie uwagę? Z jakich narzędzi korzystać? Rozwiązaniem, które z pewnością przyniesie nam dużo korzyści, jest wdrożenie odpowiedniego systemu CRM.

Dlaczego właśnie CRM?

Jedną z najważniejszych funkcji, jeśli chodzi o system CRM, jest bardzo sprawnie działający system powiadomień. W ten sposób, pracownicy nie są w stanie zapomnieć o zaplanowanych na dany dzień działaniach. Jest to możliwe chociażby dzięki Chatterowi. Pozwala on na wymianę wiadomości wewnątrz systemu w sposób sprawny i dość szybki. Umożliwia nie tylko wymianę wiadomości tekstowych, ale też przesyłanie plików.

Analiza statystyk kampanii

Kolejną, bardzo ważną kwestią, jeśli chodzi o zalety związane ze stosowaniem CRM od Salesforce, jest możliwość skrupulatnej analizy kampanii. Dzięki dokładnemu monitorowaniu kampanii, jesteśmy w stanie bardzo szybko sprawdzić, które z nich wymagają poprawy, a które przynoszą pożądane przez nas efekty.

Kampanie prowadzone w Salesforce CRM dają ci możliwości do:

– sprawdzania ROI z wydarzeń branżowych,

– monitorowania, gdzie poznałeś nowych klientów,

– zarządzania raportowaniem,

– monitorowania konwersacji,

– śledzenia odpowiedzi.

Integracja Salesforce z Microsoft i Google

statystyki Google Analitiscs wyświetlone na laptopie

Dzięki możliwości zintegrowania Salesforce z Microsoft i Google, możemy zyskać wiele, bardzo przydatnych rozszerzeń, które przyczynią się do lepszego wykorzystania systemu CRM. Jednymi z najczęściej i najchętniej wykorzystywanych, są m.in.:

– Lightning for Gmail

– Lightning for Outlook

– Lightning Sync

– Salesforce Inbox

Usprawnienie marketingu z pomocą Salesforce

Korzystanie z systemu CRM od Salesforce, pozwoli nam w dużej mierze usprawnić wiele procesów sprzedażowych. Dzięki temu, znacząco wzrośnie nasza efektywność w pracy, a to, co jest najważniejsze, to fakt, że kontakty z klientami zostaną dużo bardziej usprawnione.Będzie to możliwe dzięki Salesforce Marketing Cloud czy Pardot.

Komentarze i opinie na forum do poradnika: “Salesforce, czyli jak poprawić pracę w naszej firmie?”

2 Komentarzy i opinii na forum
  • Edwardo

    Mają na stronie napisane wdrożenie w 15 min? hmm

  • AgnieszkaW

    Bardzo fajny artykuł, myślę, że przydatny dla osób szukających CRMa. Moja firma wybrała kilka lat temu Firmao. System mimo kilku niedociągnięć naprawdę się sprawdza. Jest prosty, intuicyjny, działa w chmurze. Mogę polecić.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz też:

Menu

Popularne

Nowe

Tagi

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności