Ulotki są jedną z najczęściej stosowanych form reklamy tradycyjnej. Ciekawe zaprojektowane mogą przykuć uwagę odbiorców, zachęcić do zapoznania się z ich treścią. Jednak aby były pozytywnie odbierane, muszą być dobrze wydrukowane, na odpowiednio dobranym papierze, a to, jak wiadomo, zwiększa koszty całego przedsięwzięcia. Dlatego przedstawiamy, gdzie w Katowicach znajdziesz miejsca oferujące tani druk ulotek.
1. Drukarnia Tolek
Jako pierwszą chcielibyśmy przedstawić Drukarnię Tolek. Specjalizuje się we współpracy z agencjami reklamy i marketingu, a także z wydawnictwami, dzięki czemu można mieć pewność, że jakość wydruku jest najlepsza. W jej ofercie znajduje się druk cyfrowy ulotek i materiałów reklamowych, który jest tańszy niż offsetowy.
Można u nich wykonać proste ulotki o standardowych wymiarach, a także składane, zaproszenia, papier firmowy czy wizytówki oraz notesy i zeszyty z logo firmy. Jeśli będziesz chciał się dowiedzieć czegoś więcej na temat ich oferty, to tani druk ulotek w Katowicach sprawdź na www.tolek.com.pl.
2. Drukarnia Advertdruk
Oferowany jest przez nią druk cyfrowy, offsetowy oraz wielkoformatowy. Drukarnia Advertdruk specjalizuje się przede wszystkim w materiałach reklamowych, szkoleniowych oraz biurowych. Możliwy jest wydruk zarówno ulotek kolorowych, jak i czarno-białych w różnych formatach, a ich cena uzależniona jest od ilości sztuk. Co ciekawe, nakłady do 1000 sztuk realizowane są w ciągu 12 godzin.
3. Kompilo
Kompilo to drukarnia wysyłkowa, której zakres oferty jest podobny, jak w poprzednim przypadku – to przede wszystkim druki reklamowe oraz materiały biurowe. Wyróżnia ją to, że posiada własne studio graficzne i umożliwia projekt ulotek z takich branż jak kosmetyka, gastronomia, zdrowie, nauka jazdy, finanse, przemysł i technika. Tworzy także ulotki dla urzędów.
Taka kompleksowa usługa może być dla niektórych dobrym rozwiązaniem. Jeśli natomiast chodzi o druk ulotek, to mogą być one proste lub składane. Dostępne formaty to: A4, DL, A5 lub A6. Aby zamówić usługę, trzeba skontaktować się drogą elektroniczną z drukarnią oraz w mailu podać takie informacje jak wybrana wersja, gramatura i termin realizacji zamówienia.
4. Park Druku
Park Druku to kolejna drukarnia, która umożliwia realizację zleceń związanych z wydrukiem ulotek standardowych lub składanych. Oprócz tego w ofercie ma także katalogi, kalendarze, zaproszenia czy roll-upy. Możliwy jest wybór druku cyfrowego lub offsetowego. Zamówienia składa się przez internet, korzystając z narzędzia do konfiguracji produktu. I w tym wypadku możliwe jest zamówienie projektu graficznego ulotki.
5. KMB press
Naszą ostatnią propozycją jest drukarnia KMB press. Oprócz papierowych materiałów reklamowych, oferuje zakup różnych gadżetów z nadrukowanym logo czy informacjami firmy. Możliwy jest wybór druku cyfrowego lub, w przypadku większych nakładów, offsetowego. Realizacja zlecenia, tak jak w poprzednim przypadku, zaczyna się od samodzielnej konfiguracji produktu przez internet.
Jeszce ktoś drukuje ulotki?
Masę firm drukuje ulotki. Potrafią być bardzo skuteczne jeżeli są odpowiednio skierowane, do odpowiedniej grupy docelowej. Rozdawanie na ulicy przypadkowym ludziom rzeczywiście mija się nieco z celem.
Tak samo jak wrzucanie do skrzynek pocztowych.
Tu się nie zgodzę. Wszystko zależy co reklamujesz i gdzie. Np. artykuły gospodrstwa domowego, produkty uniwersalne mogą być. Myślisz, że markety wydawałyby tyle pieniędzy na te gazetki jakby to nie działało?
Bo tam mają promocje i zniżki.
No też właśnie mówię, że wszystko zależy od tego co reklamujesz i jak oraz do kogo to trafia. Też możesz reklamować zniżki, kody rabatowe. Zależy jaki masz produkt, czy usługę.
Tylko, że ludzie są przyzwyczajenie do tego, że w gazetkach mają zniżki, a do takich ulotek nie koniecznie i nie zwracają na nie uwagi, często od razu lądują w koszu.
A kto Ci broni przygotować ulotkę przypominającą gazetkę?
Koszt
Ulotki są dobre w branży medycznej, ale te zostawiane w poczekalniach. Ludzie się nudzą i oglądają i czytają wszystko.
Internet najlepszy w kwestii relacji koszty / skuteczność.
Nie, tak jak mówię – każda branża jest inna i pod branżę, produkt i grupę docelową należy wybrać promocję. Patrzysz pod kątem swojej, a w innej może internet być nieskuteczny – na przykład jak sprzedajesz coś dla osób starszych.