Internet jako medium i dostawca rożnego rodzaju usług rozwija się bardzo szybko. Przez 30 lat które minęły od jego powstania zmienił się nie do poznania. W Polsce internet został wprowadzony do komercyjnego użytku dopiero w 1996 roku jednak jego szybki rozwój doprowadził do tego, że w obecnych czasach praktycznie każda firma ma do niego dostęp i stara się go wykorzystać do swojej pracy. Pozwala on na komunikacje z klientami poprzez drogę mailową.
Ostatnio bardzo popularna stała się także telefonia internetowa. Pozwala ona na bardzo duże oszczędności finansowe związane z kosztami rozmów telefonicznych. Wdrążenie takiego rozwiązania w naszej firmie nie wiąże się z dużymi kosztami, wystarczy że zainstalujemy bramki VOIP do których podłączymy nasze firmowe telefony.
Często zdarza się że taki bramki dostajemy w formie dzierżawy od operatora który oferuje rozmowy telefonicznie stosując technologie VOIP. Dodatkowo możemy liczyć na liczne promocje typu: darmowe rozmowy przez pierwszy miesiąc, co dodatkowo uatrakcyjnia ofertę telefonii internetowej.
Na własnym przykładzie mogę stwierdzić że warto zainwestować w takie usługi ponieważ gwarantują nam duże oszczędności, a jakość prowadzonych rozmów nie odbiega od tradycyjnych linii naziemnych.
- Systemy CRM
- Druk cyfrowy – nieograniczone możliwości
Komentarze i opinie na forum do poradnika: “Telefonia internetowa – tniemy koszty!”
Dodaj komentarz
Zobacz też:
Ja mogę polecić SuperVoIP. Mają świetną ofertę, z której korzystamy od dawna 😉